Mereka yang saya hormati

Friday 17 June 2011

yeahhhh...i suka suka....(^_^)

ehh eh eh jangan lah.....jangan takut atau cuak...entry ini bukan nak umumkan sape pemenangnya atau nk bagi tau yang hadiah untuk u alls dah takde...tidak tidak...saya tidak sekejam itu...jadi anda semua peserta GA jangan risau...ade mase lagi utk update selogan ke...nak letak pic kat sidebar kee... nak betolkan mane yang tak betol ke...ape ke...boleh buat lagi...walaupon saya dah melawat belog anda tp peninjauan hanya akan dibuat pada saat akhir.....sooo sempat lagi la nak touchup lebeh2..hihihihi...kepada yng belom join tuh meh la join sekampung....hadiah pertama miss bie nak bg barangan daripada butik magicfrombeautiful sendiri...hadiah kedua adalah makeup/wangian (salah satu) daripada jenama terkenal...ngetopkannnnn!!..hihihihi

ape2 hal pon, saya suka sangat!!.....suke suke..happy sesangattt!!!!.....thanks kepada u alls yang join GA saya...hihiihihi...tak sangka dapat sambutan....klu dapat lagi ramai lagi besttttt.....macam nak lanjutkan jeh tempoh game tuh....hihihihi..boleh tak???....boleh tak??..........bak kate org the more the marrier.....( ok...miss be ade sifat tamak di sini....klu dapat lanjut tempoh miss bie tambah hadiah ketiga...apemacam??...mcm nk bagi produk kesehatan dari jenama terkenal...ermmm)..

ermm...takpe2...i mintak kebenaran kepada peserta dulu...klu u alss tak kisah untuk di lanjutkan tempoh games tuh boleh tinggalkan komen anda.........



ape-ape hal ponnnnn miss bie happy sgtt!!!!!

No comments:

Post a Comment