Mereka yang saya hormati

Thursday 4 August 2011

jom shoping biskut raya....

salam semua.....sebelum tuh saya nak berpantun dulu, 

apa erti raya 
kalau takde kuih raya

apa erti raya
klu takde kuih tunjuk di pagi raya

mane nak cari kuih raya?
beli saja di belog saya..
*
*
*
*
wahhhhh!!!...mantap sunguh pantun dua kerat aku tuh...nie klu cikgu sastra aku bace mesti dia puji habis...huhuhuhu

salam u olss...(salam lagi) jom shoping kuih raya di belog saya, honestly, kuih nie adelah hasil air tangan makcik jiran sebelah umah mak mertua saya (nie bukan auta tau)...dia mmang pandai buat biskut...tiap tahun mmg kompom saya akan p order dengan dia.seperti yg saya cakap td, apelah raye klu takde kuih dari dia..tak meriah meja u olssss..tang rase, u olss jgn risau...mantap habis!!..orang kate mulut boleh bohong tapi lidah tak boleh bohong!!..pasal kebersihan, jgn risau, pasti bersih dan ditanggung halal..butter yang dia pakai juga halal..saya juga amat menitikberatkan kebersihan nie.saya dan periksa dia habis (mentang2 lah kawan mak)..so enjoy berbelanja dgn saya!!.........penghantaran percuma dikkkk!!

Biskut Sugi Kelapa 
50 biji - RM 30.00

Biskut Coklat Chips
50 biji - RM 30.00
Biskut strawberi
50 biji - RM 30.00
Biskut snow almond
50 biji - RM 30.00
 Biskut almond london
50 biji - RM 30.00
 Biskut tart nenas
50 biji - RM 30.00
 Biskut oat cookies
50 biji - RM 30.00
Biskut makmur
50 biji - RM 30.00
Biskut semperit
50 biji - RM 30.00
Biskut cheese cake
50 biji - RM 30.00
Biskut makmur
50 biji - RM 30.00
Biskut sarang semut
50 biji - RM 30.00
Biskut cornflakes coklat
50 biji - RM 30.00

No comments:

Post a Comment