Mereka yang saya hormati

Friday 23 December 2011

assalamualaikum.....

hari ini punya entry saya mulakan dengan tajuk yang sedikit islamic....hehehe...
apa kabar anda semua??...saya masih lagi sihat...dah lama tak jenguk blog..dah 3 bulan lebih......sian belog nie....huhuhuhuhu....

sesungguhnya saya tidak sungaja untuk mengabaikan awk sang belog....ini adalah kerana kesesakan masa yang melampau kerana tuan tanah  tidak pandai merancang masa dengan cermat..hehehehe.....sebenarnya saya dah tuka kerja...saya dah tak kerja kat dengkil lagi...jadi kerja ditempat baru agak berbeza dengan yang sebelumnya...saya langsung tiada masa nak surf surf internet nie....sungguh..dan yg lagi dasat, saya tak boleh bukak belog..depa sekat...hukhukhuk...sadis kannnn?....saya hanya boleh update belog bila dirumah sahaja...tapi bila kat umah je, lappy kene rebot dengan anak..sbb anak saya nie tengah gian main game online.....isk isk isk....

ape-ape hal pon, saya akan cuba mencuri masa untuk mengaktifkan semula belog nie....tu saja ucapan pengenalan daripada tuan tanah. sekian terima kasih....
Click here for more 'awsome' deal http://milkadeal.com/r/53408

No comments:

Post a Comment